POLETNI POPUSTI: ležišča Dollar do -50%! | Izkoristite takoj >>
×

Registracija

Podatki o računu

Login Datas

Prijava

Polje ime je obvezno!
Polje priimek je obvezno!
Ime ni veljavno!
Priimek ni veljaven!
Elektronski naslov ni veljaven!
Polje elektronski naslov je obvezno!
Elektronski naslov že obstaja!
Polje geslo je obvezno!
Vnesite veljavno geslo!
Vnesite minimalno 6 znakov!
Vnesite največ 16 znakov!
Gesli se ne ujemata
Morate se strinjati s splošnimi pogoji
Elektronski naslov ali geslo ni pravilno

Garancija

Za odeje, vzglavnike in posteljnino velja splošna garancija enega leta. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

GARANCIJA IN JAMSTVO ZA LEŽIŠČA DOLLAR iz lateksa

Dobavitelj/pooblaščeni serviser Dollar d.o.o., Kovinarska cesta 4, 1241 Kamnik, za lateks jedra ležišč blagovne znamke Dollar zagotavlja 2-letno garancijo in 1-letno garancijo za prevleko Dollar. Za posteljna dna blagovne znamke Dollar zagotavlja 2-letno
garancijo. Ustrezno posteljno dno vpliva na daljšo življenjsko dobo jedra ležišča, zato vam v primeru uporabe ustreznega posteljnega dna priznamo dodatnih 8 let jamstva na jedro ležišča (10-letno podaljšano jamstvo*). Ustrezno posteljno dno mora imeti vsaj 24 prožnih letvic (pri dolžini 200 cm). Po zaključku 2-letne garancije na ležišča Dollar, se ob primerni uporabi posteljnega dna prekine garancija in prične veljati 8-letno jamstvo.

V okviru 8-letnega jamstva se uveljavljanje garancije z leti postopoma zmanjšuje in sicer:
• Po 3 letih od nakupa se prizna garancija v višini 80 % vrednosti izdelka,
• po 4 letih od nakupa se prizna garancija v višini 70 % vrednosti izdelka,
• po 5 letih od nakupa se prizna garancija v višini 60 % vrednosti izdelka,
• po 6 letih od nakupa se prizna garancija v višini 50 % vrednosti izdelka,
• po 7 letih od nakupa se prizna garancija v višini 40 % vrednosti izdelka,
• po 8 letih od nakupa se prizna garancija v višini 30 % vrednosti izdelka,
• po 9 letih od nakupa se prizna garancija v višini 20 % vrednosti izdelka,
• v 10 letu od nakupa se prizna garancija v višini 10 % vrednosti izdelka.

Kupcu se zaračuna stroške med celotnimi in priznanimi. To pomeni, da so stroški po 3 letih 20 % vrednosti in tako naprej do 10. leta, ko stroški znašajo 90 % vrednosti izdelka.
POMEMBNO! Ustrezno posteljno dno in ležišče sta prirejena drug drugemu. Proizvajalec je opravil postopke testiranja ležišča in ustreznega posteljnega dna, s čimer je bila potrjena znatno daljša življenjska doba ležišča, zato velja podaljšano jamstvo izključno pod pogojem uporabe ustreznega posteljnega dna. Iz higienskih razlogov in z namenom zagotavljanja optimalne kakovosti počitka, proizvajalec priporoča menjavo ležišča na 7 let.
1. Proizvajalec jamči kakovost in brezhibnost izdelka v roku podaljšanega jamstva. Če boste ravnali po navodilih in upoštevali vsa opozorila, proizvajalec jamči tudi, da bo izdelek služil svojemu namenu.
2. Proizvajalec jamči, da bo v garancijskem roku na svoje stroške odpravil morebitne pomanjkljivosti in napake na izdelku.
3. V primeru tovarniške napake na ležišču vam bomo ležišče popravili ali zamenjali. Rok za odpravo napak v času veljavne garancije, je 45 dni od dneva prejema reklamacije.
4. Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.
5. Garancija velja od dneva izročitve dalje.
6. Reklamacija mora vedno biti podana v pisni obliki. Kupec mora pri uveljavljanju reklamacije predložiti fotokopijo ali original računa in garancijskega lista, ki ga je izdal prodajalec. Na poziv prodajalca je kupec dolžan predložiti tudi fotografije ležišča in
posteljnega dna, fotografiranih z več zornih kotov.
7. Zahtevek za 100% vrednost garancije lahko kupec uveljavlja z računom pri prodajalcu, ki mu je izdelek prodal. Garancija se lahko uveljavlja tudi pri proizvajalcu ležišča, ki je naveden na garancijskem listu in sicer z računom prodajalca in s strani prodajalca izpolnjenim in potrjenim garancijskim listom. Od datuma nakupa velja 100 % garancija na vsa lateks jedra ležišč Dollar. S popravilom ali z zamenjavo se odstrani vsa škoda, ki je posledica napake v materialu.
8. Garancija velja na območju Republike Slovenije.

Garancija ne velja:

• v primeru napake zaradi neprimernega ravnanja s proizvodom (sila, preobremenitev, ali spremembe, povzročene s strani kupca),
• pomanjkljivosti, ki so posledica naravne obrabe,
• v primeru madežev zaradi plesni,
• v primeru, da ležišče ni bilo uporabljeno na ustreznem posteljnem dnu,
• če kupec ne predloži kopije računa in pripadajočega garancijskega lista,
• v primeru poškodb mora biti proizvod zaščiten pred poškodbami in umazanijo. Če proizvod ni zaščiten, lahko proizvajalec zavrne zahtevo za zamenjavo ali popravilo,
• v primeru porumenelosti jedra ležišča, kar je značilnost materiala, saj ta z leti porumeni.


Opozorila:

1. Ob ustrezni uporabi ležišča bodo materiali v ležišču ostali nespremenjeni. Za ležišča iz lateksa se lahko višina ležišča zmanjša za ne več kot 20 mm in trdota za ne več kot 20 %. Za takšno zmanjšanje debeline ali trdnosti, proizvajalec s to garancijsko izjavo ne jamči.
2. Pri dimenzijah ležišč je zaradi elastičnosti materialov toleranca +/- 2 %. Ležišče znotraj te tolerance se ne obravnava kot ležišče z napako. Do takšnih odstopanj lahko pride tudi po daljšem času uporabe. V teh primerih prodajalec s to garancijsko izjavo ne prevzema jamstva.
3. Nekatera večslojna ležišča že v osnovi niso povsem gladka (ravna) zaradi svoje strukture, zato se lahko zdi, da so se posedla.
4. V prevleki ležišča prihaja do vidnih sprememb na tkanini, kar je normalna posledica uporabe izdelka in ne vpliva na funkcionalnost izdelka.
5. V primeru reklamacije si prodajalec pridržuje pravico do strokovnega pregleda ležišča, kjer se ugotovi stanje in vzrok napake.
6. Napake, kot so napake šivov, morebitni madeži in drugi madeži, ki ne vplivajo na funkcionalnost ležišča, morajo biti v obliki pritožbe, pisno poslane v roku 30 dni od dneva prevzema ležišča.

Pravila za uporabo in vzdrževanje:
1. Ležišče Dollar je zaradi higienskih razlogov pakirano v folijo. Pri odpiranju ne uporabljajte ostrih predmetov, da ne poškodujete tekstila.
2. Ležišče Dollar dobi svojo pravo obliko v 4 urah po odstranitvi embalaže, vendar je potrebno počakati najmanj 12 ur, preden ga lahko popolnoma obremenite. Ko ležišče vzamete iz embalaže, ga več ne zavijajte in upogibajte. Lateks ima svoj značilen vonj, zato je priporočeno, da izdelek pred uporabo dobro prezračite. Neprijeten vonj po nekaj dneh popolnoma izgine.
3. Paket morate odpreti v 30 dneh od prevzema ležišča.
4. Izdelek je namenjen uporabi v zaprtih prostorih z normalnimi klimatskimi pogoji relativne vlage med 40 % in 60 %. Priporočamo, da prostor, v katerem je ležišče, redno zračite in ležišče izpostavljate svežemu zraku, vendar nikoli na neposredni sončni svetlobi. Pri zračenju naj bo izdelek brez posteljnine. Na ta način se izognete zadrževanju vlage v ležišču, kar bo onemogočilo razvijanje plesni.
5. Ležišče je priporočljivo večkrat obrniti (v smeri »glava-noge«). Priporočena pa je tudi pokončna postavitev ležišča, da se struktura in polnilo optimalno stabilizirata.
6. Ležišča ni priporočljivo stepati ali sesati z globinskimi, oziroma parnimi sesalci.
7. Izdelek ni primeren za vlažne prostore. Izogibajte se tudi tekočini in vlagi na ležišču.
8. Mokro čiščenje ali likanje na tkanini odsvetujemo.
9. Za optimalno zaščito ležišča priporočamo, da ga zaščitite s pralnimi zaščitnimi prevlekami Dollar.
Za vsa vprašanja smo vam na voljo na telefonski številki 01 520 93 00, od ponedeljka do petka med 8.00 in 16.00 uro. Pišete nam lahko tudi na elektronski naslov: reklamacije@dollar.si.

GARANCIJA IN JAMSTVO za ŽEPKASTA LEŽIŠČA/VZMETNICE DOLLAR

Dobavitelj/pooblaščeni serviser Dollar d.o.o., Kovinarska cesta 4, 1241 Kamnik, zagotavlja 2-letno garancijo na jedro žepkastega ležišča blagovne znamke Dollar in 1-letno garancijo za prevleko Dollar. Za posteljno dno Dollar velja 2-letna garancija.
POMEMBNO! Posteljno dno in ležišče sta prirejena drug drugemu. Proizvajalec je opravil postopke testiranja ležišča in ustreznega dna, zato velja garancija izključno pod pogojem uporabe ustreznega posteljnega dna. Za žepkasta ležišča je primerno ravno oziroma trdo posteljno dno, to je ravna podlaga oziroma letvice Airflex.

1. Proizvajalec jamči za kakovost in brezhibnost izdelka v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku. Če boste ravnali po navodilih in upoštevali vsa opozorila, dobavitelj jamči, da bo izdelek služil svojemu namenu.
2. Proizvajalec jamči, da bo v garancijskem roku na svoje stroške odpravil morebitne pomanjkljivosti in napake na izdelku.
3. V primeru tovarniške napake na ležišču vam bomo ležišče popravili ali zamenjali. Rok za odpravo napak v garancijski dobi je 45 dni od dneva prejema reklamacije.
4. Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.
5. Reklamacija mora vedno biti podana v pisni obliki. Kupec mora pri uveljavljanju reklamacije predložiti fotokopijo ali original računa in garancijskega lista, ki ga je izdal prodajalec. Na poziv prodajalca je kupec dolžan predložiti tudi fotografije ležišča in
posteljnega dna, fotografiranih z več zornih kotov.
6. Zahtevek za 100 % garancijo lahko kupec uveljavlja z računom pri prodajalcu, ki mu je izdelek prodal.
7. Garancija velja na območju Republike Slovenije.
Od datuma nakupa velja 100 % vrednost garancije na vsa jedra ležišč Dollar. S popravilom ali z zamenjavo se odstrani vsa škoda, ki je posledica napake v materialu.

Garancija ne velja:
• v primeru napake zaradi neprimernega ravnanja s proizvodom (sila, preobremenitev, spremembe, povzročene s strani kupca),
• pomanjkljivosti, ki so posledica naravne obrabe,
• v primeru madežev zaradi plesni,
• v primeru, da ležišče ni bilo uporabljeno na ustreznem posteljnem dnu,
• če kupec ne predloži kopije računa in pripadajočega garancijskega lista,
• v primeru poškodb mora biti proizvod zaščiten pred poškodbami in umazanijo. Če proizvod ni zaščiten, lahko proizvajalec zavrne zahtevo za zamenjavo ali popravilo.

Opozorila:
1. Ob ustrezni uporabi ležišča bodo materiali v ležišču ostali nespremenjeni. Kot posledica prilagajanja za ležišča se debelina in trdnost lahko ob normalni uporabi zmanjša do 10 %, kar se ne obravnava kot tovarniška napaka. Za takšno zmanjšanje debeline ali trdnosti, proizvajalec s to garancijsko izjavo ne jamči.
2. Pri dimenzijah ležišč je zaradi elastičnosti materialov toleranca +/-2 %. Ležišče znotraj te tolerance se ne obravnava kot ležišče z napako. Do takšnih odstopanj lahko pride tudi po daljšem času uporabe. V teh primerih prodajalec s to garancijsko izjavo ne prevzema jamstva.
3. Pri prevleki ležišča prihaja do vidnih sprememb na tkanini, kar je normalna posledica uporabe izdelka in ne vpliva na funkcionalnost izdelka.
4. V primeru reklamacije si prodajalec pridržuje pravico do strokovnega pregleda ležišča, kjer se ugotovi stanje in vzrok napake.
5. Napake kot so napake šivov, morebitni madeži in drugi madeži, ki ne vplivajo na funkcionalnost ležišča, morajo biti v obliki pritožbe, pisno poslane v roku 30 dni od dneva prevzema ležišča.

Pravila za uporabo in vzdrževanje izdelkov:
1. Ležišče Dollar je zaradi lažjega transporta in higienskih razlogov pakirano v folijo. Pri odpiranju ne uporabljajte ostrih predmetov, da ne poškodujete tekstila.
2. Izdelek je namenjen uporabi v zaprtih prostorih z normalnimi klimatskimi pogoji relativne vlage med 40 % in 60 %. Priporočamo, da prostor v katerem je ležišče, redno zračite in ležišče izpostavljate svežemu zraku, vendar nikoli na neposredni sončni svetlobi. Pri zračenju naj bo izdelek brez posteljnine. Na ta način se izognemo zadrževanju vlage v ležišču, kar bo onemogočilo razvijanje plesni.
3. Ležišče je priporočljivo večkrat obrniti (v smeri »glava-noge«). Priporočena pa je tudi pokončna postavitev ležišča, da se struktura in polnilo optimalno stabilizirata.
4. Ležišča ni priporočljivo stepati ali sesati z globinskimi, oziroma parnimi sesalci.
5. Izdelek ni primeren za vlažne prostore. Izogibajte se tudi tekočini in vlagi na ležišču.
6. Mokro čiščenje ali likanje na tkanini odsvetujemo.
7. Za optimalno zaščito ležišča priporočamo, da ga zaščitite s pralnimi zaščitnimi prevlekami Vitapur-Hitex. Za vsa vprašanja smo vam na voljo na telefonski številki 01 520 93 00, od ponedeljka do petka, med 8.00 in 16.00 uro. Pišete nam lahko tudi na elektronski naslov: reklamacije@dollar.si.

Pravila za uporabo in vzdrževanje posteljnega dna:

1. Pred uporabo posteljnega dna pozorno preberite priložena navodila za uporabo.
2. Posteljno dno je zaradi transporta zaščiteno z zaščitno folijo. Pri odpiranju ne uporabljajte ostrih predmetov, saj lahko mehansko poškodujete (opraskate) posteljno dno.
3. Posteljno dno namestite v vaš posteljni okvir.
4. Trdoto uravnavate s premikanjem drsnikov skladno s priloženimi navodili.
5. Pri ročno nastavljivem posteljnem dnu je dviganje vzglavja in vznožja večstopenjsko. Z eno roko dvignete ležišče, z drugo primete prečnik v sredini in dvignete na želeno višino. Pri tem pazite, da dvignete na levi in desni strani enako visoko. Dvignjenega dela ne smete preobremeniti. Dvignjeni del spustite tako, da ga dvignete do konca in položite v ravno lego.
6. Pri električnem posteljnem dnu je dviganje in spuščanje dovoljeno le, kadar oseba leži na ležišču oziroma kadar je posteljno dno neobremenjeno. Sedenje na robovih posteljnega vložka v času dviganja in spuščanja ni dovoljeno, saj lahko pride do preobremenitve in poškodbe konstrukcije.
7. Leseni del posteljnega dna lahko obrišete z vlažno krpo.

Za vsa vprašanja smo vam na voljo na telefonski številki 01 520 93 00, od ponedeljka do petka, med 8.00 in 16.00 uro. Pišete nam lahko tudi na elektronski naslov: reklamacije@dollar.si.

Varnost

Osebni in transakcijski podatki se prenašajo po SSL povezavi, ki omogoča varno in brezskrbno spletno nakupovanje tako spletna trgovina Dollar izpolnjuje sodobne varnostne standarde spletnih trgovin. V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) smo zavezani k varovanju zasebnosti naših uporabnikov.

Uporabnik prevzema odgovornost za verodostojnost osebnih in kontaktnih informacij. Kontaktne informacije uporabljamo le v primeru, ko je potrebno vzpostaviti stik z obiskovalcem ter za občasno pošiljanje marketinškega materiala. Osebne in kontaktne informacije ne bomo uporabili v nobene druge namene in jih ne bomo razkrivali tretjim osebam. Podatke varujemo v skladu z veljavno zakonodajo iz področja varovanja osebnih podatkov.

Informacije, ki jih podajo uporabniki, glede vsebin na portalu, veljajo za nezaupne in nezaščitene (razen v kolikor ni to izrecno navedeno s strani uporabnika), s čimer si pridržujemo pravico, da te informacije prosto uporabljamo, razmnožujemo, razkrivamo in širimo brez omejitev in navedb vira. IP-naslov uporabnika bomo uporabili le v primeru ugotavljanja težav s strežnikom in urejanju portala.