Zzz do -45% + prihranek 50€! Ležišča iz lateksa za najboljše spanje. Klik TUKAJ >>
×

Registracija

Podatki o računu

Login Datas

Prijava

Polje ime je obvezno!
Polje priimek je obvezno!
Ime ni veljavno!
Priimek ni veljaven!
Elektronski naslov ni veljaven!
Polje elektronski naslov je obvezno!
Elektronski naslov že obstaja!
Polje geslo je obvezno!
Vnesite veljavno geslo!
Vnesite minimalno 6 znakov!
Vnesite največ 16 znakov!
Gesli se ne ujemata
Morate se strinjati s splošnimi pogoji
Elektronski naslov ali geslo ni pravilno

Dostava in vračila

Dollar d.o.o. nudi za naročene izdelke v spletni trgovini www.dollar.si dostavo z navadno pošto preko pogodbenega partnerja Pošta Slovenije.

Dostava naročenih izdelkov

Dollar nudi dostavo izdelkov z navadno pošto preko pogodbenega partnerja Pošta Slovenije.95 % izdelkov, naročenih do 12. ure, bo pri vas že naslednji delovni dan, najkasneje pa v roku treh delovnih dni. Izjema so le izdelki, ki jih izdelujemo po posebnem naročilu ali trenutno niso na zalogi. Če dostava ni mogoča v predvidenem roku, vas o tem obvestimo in vam sporočimo prvi možen datum dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob naročilu. V primeru, da ob času dostave nikogar ni na navedenem naslovu, poštni uslužbenec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu prodaje naročenega blaga v vašem poštnem nabiralniku.

Naročeni izdelki imajo dostavne roke:

  • od 2 do 3 delovne dni: velja za vse izdelke v spletni trgovini, razen za ležišča in letvena dna, ter nadvložke in odeje iz merino volne ali kašmirja, ki jih izdelujemo po posebnem naročilu ali trenutno niso na zalogi. Če dostava ni mogoča v predvidenem roku, vas o tem obvestimo po elektronski pošti ali telefonu in vam sporočimo prvi možen datum dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob naročilu. V primeru, da ob času dostave nikogar ni na navedenem naslovu, poštni uslužbenec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu prodaje naročenega blaga v vašem poštnem nabiralniku.
  • od 5 do 7 delovnih dni oz. po dogovoru: velja za izdelke, ki jih izdelujemo po posebnem naročilu ali trenutno niso na zalogi (nadvložki iz kašmirja in merino volne ter odeje iz kašmirja in merino volne). Če želite naročiti izdelek v nestandardnih dimenzijah, nam pošljite povpraševanje na info@dollar.si ali pokličite na 01 520 93 00
  • od 7 do 10 delovnih dni oz. po dogovoru: velja za izdelke, ki jih izdelujemo po posebnem naročilu ali trenutno niso na zalogi (ležišča iz lateksa in letvena dna). Če želite naročiti izdelek v nestandardnih dimenzijah, nam pošljite povpraševanje na info@dollar.si ali pokličite na 01 520 93 00

Poštnina/stroški dostave

Ob nakupu izdelkov nad 100 EUR je poštnina brezplačna, izjema so le ležišča in letvena dna, kjer je poštnina brezplačna ob nakupu nad 500 EUR. V času posebnih akcij se lahko znesek obračunane poštnine spremeni. Poštnino zaračunamo glede na težo naročenih izdelkov. Strošek poštnine je prikazan v pregledu košarice, ko dodate izbrane izdelke v košarico.

Pri plačilu po povzetju vam dostavljalec zaračuna provizijo za plačilo po povzetju v vrednosti 1,49€, ki se doda pri oddaji naročilaDa se izognete dodatnim stroškom plačila po povzetju, vam priporočamo, da plačate vnaprej (s kreditno kartico ali preko nakazila)

Uveljavljanje odškodnine za poškodovano pošiljko

Če ste prevzeli paket, na katerem so znaki zunanjih poškodb ali v njem manjkajo naročeni izdelki, nas o tem nemudoma obvestite. Fotografije prejetega poškodovanega paketa nam posredujte na info@dollar.si.

Po prejetju poškodovane pošiljke je pomembno, da paket ohranite v stanju, v kakršnem ste ga prejeli, zato ne mečite stran delov embalaže, v kateri je prispel paket.

Če opazite, da v paketu manjkajo izdelki, pustite vso prejeto vsebino v paketu, saj Pošta Slovenije morebitno izropanost pošiljke preverja s tehtanjem.

Ko nas boste obvestili o poškodbi ali izropanju pošiljke, bomo za vas sprožili odškodninski postopek pri Pošti Slovenija. Pošta Slovenije bo k vam poslala uslužbenca, ki bo pripravil Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga morate podpisati tudi vi.

Če je bil izdelek med dostavo poškodovan ali ga v paketu niste prejeli, vam bomo po prejetju vse potrebne dokumentacije poslali nov izdelek.

Paket z znaki zunanjih poškodb pa lahko tudi zavrnete ob dostavi. V tem primeru nam sporočite razlog zavrnitve paketa na info@dollar.si. Glede zavrnitve bomo ukrepali na Pošto Slovenija, vam pa odpremili novo pošiljko.

BREZPLAČNA POŠTNINA: Pri nakupu preko spletne trgovine www.dollar.si je ob posebnih akcijah na voljo brezplačna poštnina, zato predlagamo, da se naročite na prejemanje Dollarjevih e-novic, s katerimi boste redno seznanjeni z vsemi aktualnimi akcijami, tudi s tistimi, ki ponujajo nakup z brezplačno poštnino.

Zamude ali nerazpoložljivost blaga

V primeru, da naročeni izdelek ne bo na voljo v dostavnem roku ali v obljubljenem času dostave, vas bomo o tem obvestili. V primeru nedostopnosti blaga si pridržujemo pravico, da naročila ne izvršimo oz. izdelka ne dostavimo. V tem primeru vas bomo o tem takoj obvestili in vam nemudoma vrnili morebitni že prejeti denar.

Izdelki, ki jih ni na zalogi

V izrednih primerih je mogoče, da katerega izmed izdelkov ni več na zalogi, kar bo vidno na spletni trgovini pri samem izdelku. Če želite vedeti, kdaj bo izdelek ponovno na zalogi, nam pišite na info@dollar.si. Izdelka, ki ni na zalogi, preko spletne trgovine ne morete naročiti.

Vračilo izdelka

V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14-ih dneh od prejetja izdelkov obvestite, da odstopate od pogodbe (nakupa), ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži ponudniku na obrazcu in ga izpolnjenega pošlje na naslov Dollar d.o.o., TRGOVINA, Tovarniška cesta 7b, 3210 Slovenske Konjice ali z nedvoumno izjavo, ki jo pošljete po e-pošti na info@dollar.si. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v primeru tovrstnega odstopa od nakupa odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Pri vračilu izdelkov, skladno z določbami omenjenega zakona, nima potrošnik nobenih dodatnih stroškov razen stroška neposrednega vračila blaga.

Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Pred odločitvijo, da bo potrošnik odstopil od nakupa, sme opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka potrošnik ne sme še naprej uporabljati do odstopa od nakupa. Vsakršno »preizkušanje« in drugo rabo, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeti izdelki se morajo vrniti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen, če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Blago mora potrošnik vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena. 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila unovčena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Naslov za vračilo izdelkov:

Dollar d.o.o., TRGOVINA
Tovarniška cesta 7b
3210 Slovenske Konjice

Stvarne napake

Kdaj ima izdelek stvarno napako?

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik mora kupcu izročiti izdelke v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka na izdelku odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen.

Kupec, ki je pravočasno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Uveljavljanje stvarne napake

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.
Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije na naslov:

Dollar d.o.o., TRGOVINA
Tovarniška cesta 7b
3210 Slovenske Konjice

Prosimo, da nas pred vračilom izdelkov obvestite na e-naslov: info@dollar.si.