Zzz do -45% + prihranek 50€! Ležišča iz lateksa za najboljše spanje. Klik TUKAJ >>
×

Registracija

Podatki o računu

Login Datas

Prijava

Polje ime je obvezno!
Polje priimek je obvezno!
Ime ni veljavno!
Priimek ni veljaven!
Elektronski naslov ni veljaven!
Polje elektronski naslov je obvezno!
Elektronski naslov že obstaja!
Polje geslo je obvezno!
Vnesite veljavno geslo!
Vnesite minimalno 6 znakov!
Vnesite največ 16 znakov!
Gesli se ne ujemata
Morate se strinjati s splošnimi pogoji
Elektronski naslov ali geslo ni pravilno

Splošni pogoji

Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko www.dollar.si.

S pogoji poslovanja vam skušamo olajšati nakup in povečati vaše zadovoljstvo ob uporabi izdelkov. Omogočamo vam tudi, da izdelke preizkusite in jih vrnete, če z njimi niste zadovoljni.

1. Vračilo izdelka

V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14-ih dneh od prejetja izdelkov obvestite, da odstopate od pogodbe (nakupa), ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži ponudniku na obrazcu in ga izpolnjenega pošlje na naslov Dollar d.o.o., Kovinarska cesta 4, 1241 Kamnik ali z nedvoumno izjavo, ki jo pošljete po e-pošti na info@dollar.si. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v primeru tovrstnega odstopa od nakupa odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Pri vračilu izdelkov, skladno z določbami omenjenega zakona, nima potrošnik nobenih dodatnih stroškov razen stroška neposrednega vračila blaga.

Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Pred odločitvijo, da bo potrošnik odstopil od nakupa, sme opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka potrošnik ne sme še naprej uporabljati do odstopa od nakupa. Vsakršno »preizkušanje« in drugo rabo, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeti izdelki se morajo vrniti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen, če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Blago mora potrošnik vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena. 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila unovčena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Naslov za vračilo izdelkov:

Dollar d.o.o.
Kovinarska cesta 4
1241 Kamnik 

2. Stvarne napake

Kdaj ima izdelek stvarno napako?

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik mora kupcu izročiti izdelke v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka na izdelku odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen.

Kupec, ki je pravočasno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Uveljavljanje stvarne napake

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.
Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije na naslov:

Dollar d.o.o.
Kovinarska cesta 4
1241 Kamnik

Prosimo, da nas pred vračilom izdelkov obvestite na e-naslov: info@dollar.si.

3. Pogodba in naročilo z obveznostjo plačila

Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. O vseh podatkih o vašem spletnem naročilu boste obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate na info@dollar.si.

Pogodba o nakupu je sklenjena med kupcem in ponudnikom, ko kupec opravi nakup na spletni strani www.dollar.si, ter od ponudnika prejme potrdilo v elektronski obliki na njegov elektronski naslov. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu ob nakupu izdelka zagotovil sledeče informacije:

  • identiteto podjetja
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • informacije o dobavi in dobavljivost izdelkov
  • jasno označene cene

Nakupna pogodba je shranjena pri podjetju in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naslov:

Dollar d.o.o.
Kovinarska cesta 4
1241 Kamnik

4. Reklamacije in informacije

V primeru, da ima blago napako, potrošnik lahko blago reklamira. Vrnjeno blago mora biti čisto, nepoškodovano, brez madežev in v originalni embalaži, sicer ga ponudnik ni dolžan sprejeti in bo na stroške pošiljatelja vrnjen potrošniku. Za vsa vprašanja smo vam na voljo na telefonski številki 01 520 93 00, od ponedeljka do petka, med 8.00 in 16.00 uro. Pišete nam lahko tudi na elektronski naslov: reklamacije@dollar.si. Poslali vam bomo reklamacijski zapisnik, katerega prosimo, da v celoti izpolnite, saj predstavlja ključni dokument za uspešno reševanje reklamacije in je obvezen del vrnjene pošiljke.

5. Odstop od naročila pred dostavo

V primeru napake pri naročanju izdelkov preko www.dollar.si lahko kupec naročilo prekliče s klicem na telefonsko številko (01) 520 93 00 ali pisno na e-mail naslov: info@dollar.si.

6. Izdelki, ki jih ni na zalogi

V izrednih primerih je mogoče, da katerega izmed izdelkov ni več na zalogi, kar bo vidno pri samem izdelku. Če želite vedeti, kdaj bo izdelek ponovno na zalogi, nam pišite na info@dollar.si.
Izdelka, ki ni na zalogi, preko spletne trgovine ne morete naročiti.

7. Neprevzem naročene pošiljke

Ko potrošnik odda naročilo, ga obdelamo in oddamo na Pošto Slovenije, o čemer je potrošnik obveščen na e-naslov, ki ga vnese ob potrditvi naročila. V kolikor potrošniku poštar ne more osebno vročiti paketa, bo v nabiralniku pustil obvestilo o prejeti pošiljki. S tem obvestilom lahko potrošnik v 15 dneh dvigne paket na pošti. Po preteku 15-dnevnega čakalnega roka bo Pošta Slovenije paket vrnila na naš naslov, s čimer nastanejo dodatni stroški. Če potrošnik iz kakršnega koli razloga ne prejme obvestila o prejeti pošiljki, naj nas o tem obvesti na info@dollar.si. in posredovali bomo podatke za prevzem paketa. Neprevzem paketa v določenem čakalnem roku se ne šteje kot odstop od pogodbe, saj je ta še vedno veljavno sklenjena. Če potrošnik paketa dvakrat (2x) ne prevzame, ima naslednjič možnost plačila le po plačanem predračunu ali preko kreditne kartice, v osmih dneh od prejetja ponudbe. Plačilo po povzetju žal ni več možno.

7. Ponudbe in akcije

Aktualne ponudbe in akcije veljajo samo na spletni trgovini www.dollar.si. Pri akciji 1+1 GRATIS se ugodnost obračuna od redne cene. Popusti in različne akcije se med seboj ne seštevajo.

8. Informativne vsebine

Vsebine na Vitapurjevi spletni trgovini so za informativno in izobraževalno rabo in niso mišljene kot nadomestek za zdravniško posvetovanje. O uporabnosti naših nasvetov in predlogov se glede na svoje zdravstveno stanje posvetujte s svojim zdravnikom. Teksti ob izdelkih so informativne narave in so podani s strani proizvajalca. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas ali direktno na proizvajalca izdelka.

9. Slike izdelkov

Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke v spletni trgovini www.dollar.si. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala. Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno, razen, če je drugače navedeno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.

10. Odveza odgovornosti

Dollar d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da Dollar d.o.o. v spletni trgovini ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bomo kupca obvestili o eventualnih spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

11. Shranjevanje naročila oziroma pogodbe

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe Dollar d.o.o., Kovinarska cesta 4, 1241 Kamnik. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@dollar.si ali po telefonu 01 520 93 00.

12. Zbiranje osebnih podatkov

Lastnik (zbiratelj podatkov) spletne trgovine je:

Dollar d.o.o.
Kovinarska cesta 4
1241 Kamnik

Dollar d.o.o. se zavezuje, da bo ščitil zasebnost uporabnikov spletne trgovine in razvijal tehnologijo, ki omogoča varno spletno izkušnjo. Ta izjava o zasebnosti velja za spletno trgovino www.dollar.si.

Privolitev

Z uporabo spletne trgovine potrošnik soglaša z načini uporabe podatkov, ki so opisani v izjavi o zbiranju osebnih podatkov.

Izjava o zbiranju osebnih podatkov

Z nakupovanjem v spletni trgovini potrošnik dovoljuje, da Dollar, d.o.o. kot upravljavec zbirke osebnih podatkov vse posredovane podatke s strani potrošnika in podatke o vsebini nakupov zbira in obdeluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Ponudnik se zavezuje, da bo vaše osebne podatke in ostale podatke, zbrane ob oddaji naročila, varoval v skladu z ZVOP-1, ščitil pred razkritjem in posredovanjem tretjim osebam ter jih bo uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, izstavitve računa in reševanja morebitnih reklamacij ter ostalo potrebno komunikacijo.
Za uporabnika spletne trgovine se šteje tudi tisti, ki spletnega naročila ni zaključil (izpolnil je prvi korak nakupovanja in se strinjal s Pogoji poslovanja spletne trgovine www.dollar.si).

Spletna trgovina lahko samodejno zbira tudi nekatere podatke o strojni in programski opremi vašega računalnika. Med te podatke sodijo: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih mest, ki ste jih obiskali v naši spletni trgovini. Ponudnik te informacije uporablja izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletne trgovine in optimizacijo.

Uporaba osebnih podatkov

Ponudnik zbira podatke z namenom zagotoviti pravilno delovanje spletne trgovine ter nudenje zahtevanih storitev. Ponudnik lahko podatke uporabnikov uporabi tudi za namene internih tržnih raziskav in obveščanje potrošnikov tako o novostih in akcijah v spletni trgovini kot tudi o novostih in akcijah glede izdelkov ali storitev, ki jih nudi podjetje Dollar, d.o.o.
Podatke strank hranimo trajno in jih uporabljamo v trajno rabo dokler potrošnik ne zahteva drugače. V primeru "vdora" v bazo oz. v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti za posledice.

13. Pritožbe in spori 

Podjetje Dollar d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.  Dollar d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem Dollar d.o.o. lahko poveže telefonsko na številko +386 (0)1 520 93 00 ali po elektronski pošti na info@dollar.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@dollar.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Dollar d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Dollar d.o.o. prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

14. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje Dollar d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje Dollar d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).  Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.