Podatki o računu
Login Datas
Prijava
Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko www.dollar.si.
S pogoji poslovanja vam skušamo olajšati nakup in povečati vaše zadovoljstvo ob uporabi izdelkov. Omogočamo vam tudi, da izdelke preizkusite in jih vrnete, če z njimi niste zadovoljni.
V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14-ih dneh od prejetja izdelkov obvestite, da odstopate od pogodbe (nakupa), ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži ponudniku na obrazcu in ga izpolnjenega pošlje na naslov Dollar d.o.o., Kovinarska cesta 4, 1241 Kamnik ali z nedvoumno izjavo, ki jo pošljete po e-pošti na info@dollar.si. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Blago morate vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila unovčena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet so izdelki, ki so bili izdelani po natančnih navodilih kupca, ki so bili prilagojeni njegovim osebnim potrebam, in ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo (npr. ob naročilu izdelka nestandardnih dimenzij).
Prejeti izdelki se morajo vrniti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje izdelkov, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo izdelkov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Naslov za vračilo izdelkov:
Dollar d.o.o.
Kovinarska cesta 4
1241 Kamnik
Kdaj ima izdelek stvarno napako?
Preverjanje primernosti izdelka
Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.
Odgovornost za stvarne napake
Ponudnik mora kupcu izročiti izdelke v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka na izdelku odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen.
Kupec, ki je pravočasno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
Uveljavljanje stvarne napake
Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.
Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije na naslov:
Dollar d.o.o.
Kovinarska cesta 4
1241 Kamnik
Prosimo, da nas pred vračilom izdelkov obvestite na e-naslov: info@dollar.si.
Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. O vseh podatkih o vašem spletnem naročilu boste obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate na info@dollar.si.
Pogodba o nakupu je sklenjena med kupcem in ponudnikom, ko kupec opravi nakup na spletni strani www.dollar.si, ter od ponudnika prejme potrdilo v elektronski obliki na njegov elektronski naslov. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu ob nakupu izdelka zagotovil sledeče informacije:
Nakupna pogodba je shranjena pri podjetju in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naslov:
Dollar d.o.o.
Kovinarska cesta 4
1241 Kamnik
V primeru, da ima blago napako, potrošnik lahko blago reklamira. Vrnjeno blago mora biti čisto, nepoškodovano, brez madežev in v originalni embalaži, sicer ga ponudnik ni dolžan sprejeti in bo na stroške pošiljatelja vrnjen kupcu. V primeru pritožb, reklamacij ali informacij, povezanih z našimi storitvami, nas lahko kontaktirate prek elektronske pošte na naslov info@dollar.si ali po pošti na naslov:
Dollar d.o.o.
Kovinarska cesta 4
1241 Kamnik
V primeru napake pri naročanju izdelkov preko www.dollar.si lahko kupec naročilo prekliče s klicem na telefonsko številko (01) 520 93 00 ali pisno na e-mail naslov: info@dollar.si.
V izrednih primerih je mogoče, da katerega izmed izdelkov ni več na zalogi, kar bo vidno pri samem izdelku. Če želite vedeti, kdaj bo izdelek ponovno na zalogi, nam pišite na info@dollar.si.
Izdelka, ki ni na zalogi, preko spletne trgovine ne morete naročiti.
Aktualne ponudbe in akcije veljajo samo na spletni trgovini www.dollar.si. Popusti in različne akcije se med seboj ne seštevajo.
Vsebine na Dollarjevi spletni trgovini so za informativno in izobraževalno rabo in niso mišljene kot nadomestek za zdravniško posvetovanje. O uporabnosti naših nasvetov in predlogov se glede na svoje zdravstveno stanje posvetujte s svojim zdravnikom.
Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke v spletni trgovini www.dollar.si. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala. Dekorativni material v slikah ni vključen v ceno, razen, če je drugače navedeno. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.
Dollar d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da Dollar d.o.o. v spletni trgovini ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bomo kupca obvestili o eventualnih spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe Dollar d.o.o., Kovinarska cesta 4, 1241 Kamnik. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@dollar.si ali po telefonu 01 520 93 00.
Lastnik (zbiratelj podatkov) spletne trgovine je:
Dollar d.o.o.
Kovinarska cesta 4
1241 Kamnik
Dollar d.o.o. se zavezuje, da bo ščitil zasebnost uporabnikov spletne trgovine in razvijal tehnologijo, ki omogoča varno spletno izkušnjo. Ta izjava o zasebnosti velja za spletno trgovino www.dollar.si.
Podjetje Dollar d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Dollar d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem Dollar d.o.o. lahko poveže telefonsko na številko +386 (0)1 520 93 00 ali po elektronski pošti na info@dollar.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@dollar.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Dollar d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Dollar d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Podjetje Dollar d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje Dollar d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.